sry bejbuus <3

hejhej

fifan nu va de länge sen ...;S
aja... sry bejjbs <33
men nu ska jag lägga in!fiii fööhh mig nue !!

;))))))))))))))))))))))))


aajjaaa.... igår va vi först i sundsvall me lage (innebandy)
vann mot serieledarna me 1-3 :))
jag gjorde 2 mål dåå :))) 
 ffifan vilka passningar ja fick av ida o frida .t <333333
sen mötte vi hörnesand dom ligger sist...
vi vann me 7-1 elr....?
aja jag gjorde en asist dåå
alla säger att de va snyggt men ... ;p
ja passade juuh bara till f.t  ;pp  loolll :)))
a vi va bara bäst igår :)
sen åt vi på McDonalds (stavning kvittar  xD)
ALDRIG JA ÄTER DÄR IGEN !!
ja tappa mobilen där ;(
men ska få tebaxx den på tissddaahh ;))))
(YY) då fåå ni smsa!! (a'

har ni inte mitt nr ? :oo
dåå få ni komentara om ni vill ha de ((((;
mne höörruh...  komenterra ändååå!! ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))<3<3
hejj dååhh brushh ,, <3 :))


;)))))   <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0