Min dag (julia)

idag fick jag , nellie , bjossa o alvine sluta ett
för att vi alltid får vänta så länge på bussen varje dag
:(
braaa<3 för oss iaf<3
slapp dom sämsta lektionerna


ååååååå killar kan ni inte sluta ?? fattar ni hur dum ni är ??
driva med vikarien hon e ju as schysst juhh<3
jag tkr jätte synd om henne!
hon blev så lessen så hon grinade juhhhh!!!!!!
åssaa ni bahhh fan va kul om vi hade tryckt upp hon mot väggen
och ... : alla borde gå fram och säga : hon får inte jobbet så här: hon få inte jobbet hon får inte jobbet skrika o protestera så
tyyyyyyyst  med er!!!ingen tkr ni e kul!!!
asså hon har inte gjort er nått!!
hon skrek så för att ni e så dum me honn!!!
ni kan inte försöka se om hon låter er va '
TÄSTA HON INTE!!! HON E JÄTTE SNÄLL!!!!!!!
TKR JÄTTE SYND OM HON!!!
HON HAR INTE GJORT ER NÅTT!!!!!:'(  :'( :'(
ÅÅÅÅÅÅÅ jag hatar killar!!! varför finns som okejj vissa e snäll men vissa e ja helt dum i huvve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dom tänker inte före dom säger nått!! dom kommer bara ångra allt!!
hoppas dom får skäll och mardrömmar!!!
okejj dom fick skäll hoppas dom tar åt sejj de!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0