SNÖÖÖÖÖÖ!!!;')//innebandyyy<3

Det är as mkt snö hos mejj
vene hur de e hos er men
här e de snö inte så man kan
åka scoter o såå menn..
 :):)
elr skidor men ..
men de e snööö iaf på skolan snöa de hela tiden juhh men de va ändå inte mkt snöö
(tv dampa ska fixxa ;p)
sååå :)
ehhmm...
var va jag  ??
just ja snöö ehh... vad mer ska jag skriva ?? joo  nu kom jag på




                                                     INNEBANDY MATCH!!

idag ska GK<33 somm e bäst mot järved i en tränings match
Gk vinner såklart :)
hoppas jag
men de gör vi nog säkert
jag ska försöka göra nått mål till er<3<3
men jag e dåååålii.... ;s


jaja

heeeeeeeeeeeeej ddåååå //J.V

Kommentarer
Postat av: Julia söderqvist

ikväll vinner vi:D

jag tkr också jätte mke synd om katarina :(



kram! <3

2009-11-05 @ 15:35:36
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0